A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.

Gabi sodródása

Gabiék programja kicsit mindig a tervezettől eltérően alakult de lehet hogy pont ez volt benne a jó (2014 aug)

2014 aug 26ai email, vagyis 'nyaralás közben'

Szia Viki,

köszönöm érdeklődésed, minden rendben van. :)

Elindultunk egy nappal előbb, Firenzében volt egy tranzit szállás, ott töltöttük a pénteki napot. Nagyon tetszett a város.
Szombaton Luccában kezdtünk, 2 órát mászkáltunk, néha csepergett az eső.
Innen Pisába mentünk, itt csak a toronynál töltöttü k el 2 órát. Eddig ez volt a legszebb látnivaló. Innen jöttünk a szállásra, Eleonora apartmanházába.
Vasárnap itt pihentünk, bicajjal felfedeztük a strandokat, fürdeni még nem tudtunk, felhős idő volt.
Hétfőn autóval Sienába mentünk, onnan visszafelé S.gimignanoba, majd Volterrába mentünk.
Mindenhol 2 órát nézelődtünk, nagyon szép mindegyik hely.
Hazafelé egy kicsit elkeveregtünk, mert a gps Cecinánál rávitt a nemfizetős sztrádára, csakhogy volt egy kapu, ahol az emberek kártyát dugtak be a gépbe. Nekünk az meg nem volt.
Ott álltunk tanácstalanul, vissza nem tudtunk menni. Ott az épületeknél kerestem egy embert, hogy segítsen, kiderült, hogy csak 60 centet kell bedobni....utána rögtön le is jöttünk róla, még egy kilómétert sem mentünk. Sajnos ezt a részt a gps sem látja idefelé jövet sem ismerte fel az utcát, egy étteremnél érdeklődtem, mert Livornótól már a parton jöttünk végig, Vada központjába így vezetett az ss1 út...nem volt baj, mert gyönyörű kilátás volt a tengerre. Szóval tegnap jól elfáradtunk, de megérte :)

Ma már végre strandolni szeretnénk, holnap (szerdán ) pedig Cinque Terrébe készülünk.

Erről még annyit szeretnék kérdezni... minden ott van a weboldalon.
Csütörtökön megint strandolás a terv, pénteken pedig Baratti öböl, Populónia a cél, strandolással. :)

Eddig minden a terv szerint alakult, bár az idő lehetne jobb is, mert ma megint inkább felhős...tudom, ez az, amit nem lehet tervezni.

Eleonóráék nagyon kedvesek, szuper a szállás is.
Köszönök mindent:
F. Gabi

második mail otthonról:

Szia Viki,

rendben hazaértünk a nyaralásról, ...nagy sajnálatunkra, szívesen maradtunk volna még... beszámolok a további programjainkról.
Lericibe eljutottunk múlt szerdán, de ott derült ki, hogy csak Portoveneréig megy a hajó, mert nagy a hullámzás. Úgy döntöttünk, hogy inkább elmegyünk kocsival Monterossóba, és ott töltöttünk el több időt. Végül nem vonatoztunk, nem gyalogoltunk át a másik faluba, csak egy darabig, de így is nagyon tetszett, megérte elmenni olyan messzire:)

Végül csütörtök-pénteken otthon maradtunk, strandoltunk, a család leszavazta a Baratti kirándulást, inkább a pihenést választotta. Én mentem volna, akár mindennap, de a 11-15 éves gyerekeknek éppen elég volt ennyi is.

Szombaton reggel korán indultunk 7-kor, és este 7-kor haza is értünk.

Összességében minden nagyon tetszett, Firenzében én már voltam egyszer átutazóban, a többi mind újdonság volt, és nagyon örülök, hogy ezekkel az élményekkel is gazdagodhattam.

Nem tudok kiemelni egy helyet sem, mert mindegyiknek megvan a maga szépsége, és mindenhol még napokat el tudnék tölteni. Szerencsés vagy, hogy ilyen helyen élhetsz:)

Köszönök szépen mindent, remélem lesz még lehetőségünk arrafelé kalandozni, kirándulni, akkor biztosan megkereslek.

Üdvözlettel:
F. Gabi

You have no rights to post comments